måndag 26 december 2011

Premiärtur idag med Puzzel i ny sele!


















Tack Marlene på Yabasta Siberian Husky för ett toppenmönster på sele! Jag gjorde även så att jag satte på gem som markörer för att ha koll på måtten för de olika längderna, så det blev lika på höger och vänster sida innan jag sydde ihop allt.

Jag har ju länge letat efter en sele till Puzzel som både är skön, passar bra, går att komma i och ur och som Puzzel inte backar ur om det plötsligt dyker upp ett rådjur eller liknande. Känns som den här fyller de kriterierna bra. Är spänd på att strax få prova den i spåret.

Så fort jag smält maten blir det en premiärtur med jogging på Djurgården.

3 kommentarer:

Marlene sa...

Wow! Den blev ju kanon, och snyggt foder också :) Har lagt in länken i bloggen nu!

eva marie sa...

Shit vad grym du är! Kul att du är på!! Kanske grönt kort sedan :)

Maria sa...

Tack! Ska läsa på om grönt kort Eva Marie ;-)